Trezorový zámok nejde otvoriť

Prejdite si spolu s nami niekoľko otázok a spoločne zistíme, aké je možné riešenie nefungujúceho trezorového zámku. 

Trezorový zámok na kľúč

KROK I.

Uistite sa, či sa kľúč v trezorovom zámku otáča alebo nie.

KROK II

Pokúste sa vyčistiť vodiaci otvor kľúča.
Môžete to urobiť napr. 3 mm vrtákom.

Pripravili sme si pre vás ukážkové video:

Gratulujeme k úspešnému otvoreniu!

Odporúčame vám vytvoriť si kópiu kľúča, aby ste predišli podobnému prípadu v budúcnosti.

POSLEDNÝ KROK

Ak otvorenie stále nufunguje, môžete sa pokúsiť použiť 2. kľúč.

Ak bol aktuálny kľúč už mnohokrát použitý, môže sa samozrejme stať, že už javí známky opotrebovania. Preto je pribalený aj druhý kľúč.

Nie je k dispozícii žiadny 2. kľúč alebo otvorenie nie je možné.

V tomto prípade je otvorenie trezoru možné iba násilím a musí to vykonať technik (servisný partner).

KROK II.

Teraz je dôležité určiť ako ďaleko je možné otočiť kľúčom.

Krok III.

Ak je možné kľúč otočiť o viac ako 90°, skrutka západky môže byť uvoľnená.
Ak je to možné, môžete položiť trezor na bok alebo lícom nahor a vyskúšať otvorenie.

Krok III.

Ak sa kľúč dá otočiť maximálne o 90°, teraz sa môžete pokúsiť odomknúť trezor druhým kľúčom.

Záruka

Je váš trezor ešte v záruke?
(24 mesiacov od dátumu kúpy)

Kde bol trezor zakúpený?

Vyberte, či bol trezor zakúpený priamo u fy. Rottner alebo u partnerského predajcu.

Trezor nie je v záruke

V takom prípade vám radi pomôžu naši servisní technici.

Trezor zakúpený u partnerského predajcu

Ak bol trezor zakúpený u partnerského predajcu, je nutné reklamáciu podať priamo na jeho strane.
Vyplenený reklamačný formulár zašlite priamo partnerskému predajcovi, u ktorého ste trezor zakúpili.

Trezor bol zakúpený v Rottner Security

Prosíme, zašlite nám vyplnený reklamačný formulár vrátane oroginálu/kópie faktúry alebo pokladničného bloku a my vybavíme vašu reklamáciu v čo najkratšom možnom čase.