Ak je možné kľúč otočiť o viac ako 90°, skrutka západky môže byť uvoľnená. Ak je to možné, môžete položiť trezor na bok alebo lícom nahor a vyskúšať otvorenie.
Ak bol trezor zakúpený u partnerského predajcu, je nutné reklamáciu podať priamo na jeho strane. Vyplenený reklamačný formulár zašlite priamo partnerskému predajcovi, u ktorého ste trezor zakúpili.
Prosíme, zašlite nám vyplnený reklamačný formulár vrátane oroginálu/kópie faktúry alebo pokladničného bloku a my vybavíme vašu reklamáciu v čo najkratšom možnom čase.
Táto webová stránka používa súbory cookies na zlepšenie Vášho zážitku zo stránky. Kliknutím na „Prijať“ vyjadrujete súhlas s použitím VŠETKÝCH cookies. Kliknutím na Viac info si môžete pozrieť bližšie info, ako súbory cookies spracovávame..